• +36 70 8509070
  • info@mosolyfitness.hu
  • www.mosolyfitness.hu

Kismama Torna

Ahogy nincs két egyforma nő, úgy nincs két egyforma várandósság sem. A terhesség alatt tapasztalt „nehézkességünk” egy része a mozgás hiánya, azaz fizikai passzivitás miatt lép fel. Kismamaként az inaktivitás gyakran eredményez egyensúlyi- és koordinációs zavarokat valamint kellemetlen érzéseket mindennapi életünkben.
A terem vezetője, maga is két gyermekes édesanya, második gyermeke mellett végig aktívan dolgozott, mint edző. Tanulmányait és saját tapasztalásait egybegyúrva dolgozta ki kismamáknak szóló edzésprogramját, melynek főbb elemei a következők:
-farizmok erősítése, mellyel a deréktáji szakaszt tehermentesítjük
-mély és felületes hátizmok erősítése, mellyel ellentartunk a megnövekedett pocaknak
-gátizmokat erősítő gyakorlatok, esetleges vizeletvisszatartás nehézségek megelőzésére
-lábfej tornáztatása, illetve lábszár vérkeringésének fokozása
-sok nyújtó gyakorlat
-talpi fascia fokozott lazítása, az éjszakai lábikra görcsök enyhítésére/megszüntetésére
-kismamasággal felmerülő kérdések tabuk nélküli megvitatása, hisz egy első gyermekes kismama tele van kérdőjellel!
Az óra összességét tekintve, lassabb, nem annyira feszes, sokkal inkább a kismamák aktuális lelki állapotára, közérzetére adaptált óravezetés várható. A várandós kismamákat második trimesztertől várom, veszélyeztetett állapotban az óra nem látogatható!